مشاوره و برنامه ریزی تبلیغاتی

واحد مشاوره و برنامه ریزی وب نویسان با بهره مندی از مشاوران متخصص آماده ارائه خدمات در زمینه های بازرگانی، بازاریابی ، تحلیل بازار ، تنظیم کمپین تبلیغاتی ، مشاوره و نظارت فنی در امور چاپی و برگزاری همایش ، سمینار و نمایشگاه می باشد.

عکاسی و فیلمبرداری صنعتی

آتلیه عکاسی و فیلم برداری صنعتی با بهره گیری از مشاور هنری با سابقه یکی از دیگر واحدهای فعال در وب نویسان می باشد. ترکیبی از تجربه ، تکنیک ها و تجهیزات مناسب این آتلیه را یکی از قوی ترین آتلیه های عکاسی در تهران نموده است. نمونه عکسهای صنعتی و فیلم های خط تولید و تبلیغاتی این مجموعه خود گویای این ادعاست.

طراحی گرافیک و چاپ افست

واحد طراحی وب نویسان گرافیک با تکیه بر توان طراحی ، نگاه هنری و قدرت اجرایی طراحان مجرب فعالیت می کند . این واحد با تشکیل تیم های تخصصی طراحی بعد از دریافت پروژه نسبت به تحلیل آن اقدام کرده و برنامه اجرایی آن را به یکی از تیم های مرتبط ارجاع می کند. بعد از اتمام طراحی و تایید مشتری ، پروژه زیر نظر یکی از مجرب ترین ناظران فنی چاپ با بیش از 10 سال تجربه و آشنایی با پیشرفته ترین سیستمهای چاپ ، بسته بندی و صحافی مراحل آماده سازی پیش از چاپ را به انجام رسانده و کار جهت تهیه خروجی ارسال می شود. در مرحله خروجی و چاپ افست با در نظر گرفتن نوع کار، امور مربوط اعم از تهیه فیلم ، زینک ، پلیت ،قالبِ تا چاپ و مراحل بعد از آن همچون برش و صحافی نیز انجام شده و کار آماده تحویل به مشتری می شود.