اخیراً برخی از کاربران با مشکل عجیبی در آیفون 10مواجه شده اند. در یکی از گوشه های چپ یا راست نمایشگر این موبایل، یک خط سبز رنگ عمودی نمایش داده می شود.

به نظر می رسد دلیل اصلی این مسئله، مربوط به مشکلات سخت افزاری باشد که موجب می شود، تمامی زیر پیکسل های سبزی که روی یک خط عمودی قرار دارند، روشن می شوند.

 

 

یکی از کاربرانی که با این مشکل مواجه شده بود، به اپل استور مراجعه کرده و آیفون گران قیمت خود را تعویض کرده. این اقدام اپل، چند مسئله را برایمان روشن می کند: اول اینکه، مشکل نرم افزاری نبوده و با ارائه یک به روز رسانی از سوی اپل، قابل حل نیست؛ مسئله دیگر نیز این است که به نظر می رسد اپل قصد دارد آیفون هایی که با این مشکل مواجه شده اند را تعویض نماید.

تا کنون حداقل 25 کاربر آیفون 10 که با این مشکل مواجه شده اند، در صفحه پشتیبانی اپل یا در رسانه های اجتماعی، این مسئله را مطرح کرده اند.

 

 

لازم به یادآوری است که حدود یک سال پیش نیز اشکال مشابهی در تلفن هوشمند گلکسی اس 7 اِج مشاهده شده بود و در آن زمان سامسونگ اعلام کرده بود این مشکل سخت افزاری است.

بر اساس گفته کاربرانی که با این مشکل مواجه شده اند، خاموش و روشن کردن آیفون 10 نیز مشکل را حل نمی کند. همچنین به نظر می رسد این مسئله شامل حال هر دو نسخه با 64 و 256 گیگابایت حافظه داخلی این تلفن هوشمند می شود.

آخرین بروزرسانی : 20 آبان, 1396