معرفی وب نویسان
معرفی وب نویسان

گروه وب نویسان ارائه دهنده خدمات حرفه ای طراحی سایت و برنامه نویسی تحت وب ، توسعه برنامه های کاربردی تحت وب ، ویندوز ، موبایل و ارتباطات آنلاین می باشد. گروه وب نویسان از سال 1381 فعالیت خود را آغاز نمود و از همان ابتدا سعی بر آن داشت که با نوآوری و ایده های بروز و متفاوت در طراحی سایت ، بتواند مشتریان راضی و موفق خود را بیشتر نموده و به ارایه خدمات مستمر و حرفه ای در زمینه خدمات اینترنتی و طراحی و برنامه نویسی وب سایت ، وب اپلیکیشن ، ویندوز اپلیکیشن ، موبایل اپلیکیشن ، طراحی مالتی مدیا ، گرافیک و تبلیغات دیجیتال در صنعت نرم افزار بپردازد.

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت

طراحی وب سایت و وب اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی اپلیکیشن موبایل

طراحی حرفه ای اپلیکیشن موبایل

پشتیبانی و بهینه سازی سئو سایت

پشتیبانی و بهینه سازی سئو سایت

پشتیبانی فنی و بهینه سازی سایت

مشاوره و بروزرسانی سایت

مشاوره و بروزرسانی سایت

مشاوره و بروزرسانی وب سایت

مراحل کار ما
نیازسنجی و برنامه ریزی
نیازسنجی و برنامه ریزی

امکان سنجی و برنامه ریزی دقیق

طرح اولیه
طرح اولیه

طراحی قالب اصلی سایت

کدنویسی
کدنویسی

کد نویسی و پویا سازی

تحویل و پشتیبانی
تحویل و پشتیبانی

تحویل و آموزش کاربری و مدیریت سایت

خدمات ما

در گروه وب نویسان ، تجربه ، خلاقیت ، نو آوری ، سرعت و دقت را در طراحی و پیاده سازی وب سایت و موبایل اپلیکیشن و راهکار های آنلاین تجربه کنید.
همواره در تلاش هستیم با رصد کردن تکنولوژی های جدید و کسب دانش و تجربه ، محصولی با کیفیت تر و ماندگار را به مشتریان ارایه دهیم. ما مورد اطمینان بهترین شرکت ها هستیم. و به این مهم می بالیم... گروه وب نویسان تجربه کار با بزرگترین نام های تجاری و همچنین بسیاری از شرکت های کار آفرین و تازه تاسیس را دارا می باشد. ما در تلاش برای ارائه بهترین کیفیت کاری و بازگشت حداکثر سرمایه اختصاص داده شده برای تمامی مشتریان هستیم بدون توجه به کوچک یا بزرگ بودن کسب و کار مشتریان.

  • طراحی وب سایت

  • طراحی اپلیکیشن موبایل

  • اپلیکیشن های تحت وب

  • مشاوره و بروزرسانی سایت

  • پشتیبانی وب سایت

  • بهینه سازی سئو و سرعت

  • ثبت دامنه و هاستینگ

  • آموزش های تخصصی

وب نویسان | طراحی سایت | طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل  | بهینه سازی سایت سئو
منظور از پهنای باند چیست؟

پهنای باند در واقع میزان اطلاعاتی است که در طول ماه توسط سایت شما می تواند رد وبدل شود مثلا فرض کنید شما یک فایل ۱ مگابایتی رار روی سایت خود قرار دهبد و پهنای باند ماهیانه ی سایت شما ۲۰ گیگا بایت می باشد . در این صورت این فایل ۱ مگابایتی در طول ماه ۲۰۰۰۰ بار می تواند توسط افراد در اینترنت دانلود شود.

دامنه چیست؟

دامنه نام منحصر به فردی است کهه برای شناسایی سایت اینترنتی مورد استفاده قرار می گیرد  و از یک یا چند قسمت تشکیل شده است که با نقطه ( دات ) از هم جدا شده اند . قسمت اول ماهیت آدرس www قسمت دوم نام دامنه domain name و به قسمت سوم پسوند دامنه می گویند.

سایت داینامیک و استاتیک چه تفاوت هایی دارند؟

اصولا سایتهای ایستا یا استاتیک سایتهایی هستند که ضرورتی برای تغییر مداوم اطلاعات آنها احساس نمی شود. اینگونه وب سایتها معمولا تنها جهت معرفی کاربرد دارند،عملیات محتوایی سایت به ندرت صورت می پذیرد و در مقابل سایتهای پویا نیاز شدید به تغییر مداوم اطلاعات و محتوا داشته و بنا به نیازمندی و کاربرد سایت طراحی و توسعه می یابند .

آیا بهینه سازی برای هر وب سایتی لازم و ضروری است؟

جواب این سوال کاملا بسته به توقع شما از وبسایتتان دارد . بهینه سازی کمک می کند  یک وب سایت در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد در نتیجه باعث بیشتر دیده شدن سایت می شود. در واقع یک نوع تبلیغات مدرن آنلاین به حساب می آید. زمانی جواب خیر است که شما علاقه ای به بیشتر دیده شدن نداشته باشید.

شارژ مجدد هاست و دامین به چه صورت است؟

هاست و دامین پس از ثبت به مدت یک سال فعال می باشد و بعد از یک سال باید مبلغی برای تمدید آن پرداخت شود.

آیا مدیریت یک وب سایت نیاز به اموزش دارد؟

بله و ما این کار را به صورت رایگان برای شما انجام خواهیم داد، مگر در صورتی که شما خود از قبل با مدیریت وبسایت آشنایی داشته باشید.آموزش حضوری بنا به نیاز مشتری در محل دفتر ما قابل انجام خواهد بود.

چه مقدار فضا برای سایت من کافی است؟

مقدار فضای لازم بستگی به نوع طراحی و فعالیت شما در سایتتان دارد. شما باید حجم فایل هایی که سایت شما را در بر میگیرد را محاسبه کنید ومقدار فضایی بیشتر از آنچه محاسبه کرده اید را خریداری کنید.

سوالات متداول سوالات متداول
وبلاگ
نظرات مشتریان
پروژه های انجام شده
196 پروژه

پروژه های انجام شده

تعداد مشتریان
500 مشتری

تعداد مشتریان

هاست های تحت پشتیبانی
120 وب سایت

هاست های تحت پشتیبانی

صفحه‌ای که دنبال آن بودید پیدا نشد!

404 Error