در این مقاله به معرفی بهترین شارژر و کابل شارژر برای گوشی های سامسونگ و اپل، بهترین شارژر ۲۰ وات و ۲۵ وات، بهترین شارژر بی‌سیم و فندکی و انواع مختلف کابل شارژر لایتنینگ،‌ تایپ C و میکرو USB می‌پردازیم.


یکی از عواملی که می‌تواند بیشترین تأثیر را روی طول عمر مفید گوشی هوشمندتان بگذارد، بخش باتری و شارژ آن است که در صورت رعایت برخی دستورالعمل‌های موجود برای شارژ باتری و استفاده از شارژر و کابل شارژر استاندارد، می‌توان تا حد زیادی سلامت باتری و درنتیجه عمر مفید گوشی را افزایش داد. بد نیست بدانید که وارد شدن آسیب به باتری می‌تواند به دیگر بخش‌های گوشی نیز صدمه بزند؛ پس پیشنهاد می‌شود بیش‌از‌پیش این قضیه را جدی بگیرید.

یکی از ایراداتی که به گوشی‌ سامسونگ می‌توان وارد کرد، بخش شارژر آن‌ها است؛ چراکه دو سری آخر پرچم‌داران سامسونگ به همراه آداپتور درون جعبه عرضه نمی‌شوند و همچنین گوشی‌های میان‌رده‌ای مانند A52 با شارژری ضعیف‌تر از حداکثر توانی که گوشی پشتیبانی می‌کند، عرضه می‌شوند که عموماً کیفیت مناسبی هم ندارند؛ البته در بحث حذف شارژر از درون جعبه طبق معمول اپل پیشتاز ماجرا بوده است و هنگام خرید گوشی اپل یا سامسونگ، نیاز دارید که شارژر مناسب آن‌ را نیز تهیه کنید.

برای خرید شارژر مناسب گوشی هوشمندتان، ابتدا با جست‌وجوی نام گوشی هوشمند خود در بخش محصولات زومیت و مراجعه به مشخصات آن، توان شارژ مناسب آن‌ را پیدا کرده و سپس به‌دنبال خرید آداپتور شارژ مناسب با آن توان بگردید؛‌ مثلاً شارژر مناسب آیفون 12 باید از نوع ۲۰ وات باشد و از فناوری پاور دلیوری نیز پشتیبانی کند. 

برگرفته از زومیت

آخرین بروزرسانی : 27 اردیبهشت, 1401