اینستاگرام قابلیت جدیدی را به فید اصلی پلتفرم خود اضافه کرده که در آن پست های مربوط به کسانی که آنها را دنبال نکرده اید نمایش داده می شو.د این بخش جدید به عنوان پست های پیشنهادی نامگذاری شده است. زمانی که کاربر به پایان فید اصلی میرسد پست های پیشنهادی به وی نشان داده خواهد شد. همچنین کاربر با اسکرول کردن به سمت پایین می تواند پستهای مورد علاقه خود و یا پست های مربوط به فالوورها را مشاهده کند.

تبلیغات

پیش از این زمانی که به انتهای فید اصلی میرسیدیم پیغامی به عنوان پایان پستهای فالورها نمایش داده میشد. اما در حال حاضر کاربر بعد از دیدن این پیغام و با اسکرول مجدد می تواند پست های پیشنهادی را نیز مشاهده کند. پست های پیشنهادی با پست های بخش اکسپلورر متفاوت هستند. در واقع مطالب پست های پیشنهادی شامل محتواهایی هستند که کاربر علاقمند است. اما پستهای بخش اکسپلورر یک محتوای کلی را در بر می گیرد.

 این اقدام اینستاگرام با سیاست‌های پیشین این پلتفرم تضاد دارد. پیش از این مدیر عامل قبلی اینستاگرام اعلام کرده بود نمایش پیغام رسیدن به انتهای فید در جهت حفظ سلامت روان کاربران انجام گرفته و همچنین اینستاگرام تلاش دارد تا با استفاده از ابزارهایی کاربران را از میزان ساعاتی که در اینستاگرام می گذرانند مطلع کند. اما بخش پست های پیشنهادی در جهت طولانی کردن استفاده کاربر از این شبکه اجتماعی انجام شده است.

 البته سخنگوی اینستاگرام اعلام کرده است استفاده از این بخش به هیچ عنوان با هدف طولانی کردن مدت زمان استفاده کاربر از این شبکه اجتماعی نبوده است. زیرا کاربران به فید اصلی تنها به عنوان قسمتی که در آن می‌توانند محتوای مورد علاقه خود را دنبال کنند نگاه میکنند. به نظر می رسد راه اندازی بخش پست های پیشنهادی از نرم‌افزار تیک تاک الهام گرفته شده باشد. زیرا بسیاری از تحلیلگران معتقدند این ویژگی از تیک تاک در موفقیت این اپلیکیشن بسیار موثر بوده است.

آخرین بروزرسانی : 01 شهریور, 1399