یوبی سافت در حال حاضر با عرضه موفق بازی هایی مانند Assassin's Creed Origins و Rainbow Six Siege در وضعیت خوبی به سر می برد. ایوان گیلموت، مدیر اجرایی این کمپانی فرانسوی، به این موضوع اشاره می کند که تا عرضه کنسول های بعدی از جانب مایکروسافت و سونی، حداقل دوسال زمان باقی مانده است.

او می گوید که با توجه به عرضه پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس، حداقل تا عرضه کنسول های بعدی از جانب مایکروسافت و سونی، دو سال دیگر زمان مورد نیاز خواهد بود. البته او به این موضوع اشاره می کند که این حرف، تنها تحلیل شخصی خود او از چنین موضوعی بوده و خبر موثقی در این رابطه ندارد.

ایوان گیلموت همچنین مایکروسافت و سونی را برای عرضه کنسول های میان نسلی خود یعنی پلی استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس تحسین کرده و به این موضوع اعتقاد دارد که عرضه این دو دستگاه، در نهایت به نفع صنعت بازی های ویدیویی تمام خواهد شد.

او در این باره می گوید: «ما به این موضوع که سونی و مایکروسافت، قدرت بیشتری را به دستگاه های خود اضافه کرده اند، بسیار خوشحالیم زیرا این موضوع در نهایت، به ارائه خدمات بهتر به کاربران ختم خواهد شد.»

لازم به ذکر است که Assassin's Creed Origins تا کنون نزدیک به دو برابر نسخه قبلی از این مجموعه یعنی Syndicate، فروش داشته و این کمپانی به صورت جدی، هنوز به آینده بازی های تک نفره، ایمان دارد.

آخرین بروزرسانی : 20 آبان, 1396